Servei de Menjador, Espai Bon Dia i Permanència

Menú Mensual

Activitats programades

Per veure funcionament específic del pla de actuació COVID – 2020 / 2021 – Visita aquesta pàgina “ORGANITZACIO-MENJADOR-INFORMACIO-COVID”
  • L’Espai de bon dia  és el servei  per donar suport a la conciliació familiar (l’atenció i protecció als infants en l’horari no lectiu mentre les famílies no se’n puguin fer càrrec), donant un espai d’acollida als nens i un bon somriure de Bon Dia! al matí.
  • A mès d’un menú saludable i els millors habits a l’hora d’estar a taula, en l’horari de Menjador s’ofereixen racons i tallers on els nens poden participar lliurement, segons el seu interès, als balls, pintures, manualitats, …i molt mes!
  • La permanència és el servei per donar suport a la conciliació familiar (l’atenció i protecció als infants en l’horari no lectiu mentre les famílies no se’n puguin fer càrrec), donant un espai d’esbarjo als nens a la tarda.

Tant el Servei de Menjador, com l’espai Bon Dia, com la Permanència està subcontractat a l’empresa “El Menu del Petit

L’espai Bon Dia és en l’horari de 7.45h a 9h (Amb dues franges pel pagament: De 7.45 a 9h ó de 8.15h a 9h).

Aquest curs COVID hi haurà dos torns:

• Primer torn de 7:45 a 7:50. Les famílies que arriben 7:51, tindran que esperar al segon torn (8:15).
  • Segon torn de 8:15 a 8:20. Les famílies que arriben 8:21, tindran que esperar a l’hora d’entrada de l’escola.

Els nens i nenes es recolliran a la porta del pàrquing, ja que cap família, a causa de la Covid-19, pot entrar el recinte escolar.

El Servei de Menjador és en l’horari de 12.30h a 15.00h.

En el periode de jornada intensiva de l’escola, al Juny, l’horari serà de 15,30h a 16,45h

La permanència és de 16.30h a 17.45h

Aquest curs COVID hi haurà dos torns de recollida:

• Primer torn 17:15
  • Segon torn 17:45

L’acollida es realitza normalment al Menjador de l’escola. En la situació COVID el espais poden canviar en funció del número de nens que facin us del servei.

En el cas del dinar, els nens de P4 a 6è dinen al Menjador de l’escola. En la situació COVID el espais poden canviar en funció del número de nens que facin us del servei.

Els nens de P3 dinen a la seva classe i dormen a la sala de psicomotricitat.

La permanència es realitza a la aula de P3A i al pati Infantil.

Per fer ús del menjador i/o acollida matinal i/o permanència de la tarda durant el curs, haureu de fer una inscripció o renovar la vostra inscripció del curs passat a la web www.elmenudelpetit.es

El servei està coordinat per la Sandra (Veure “Atenció a les famílies” per les seves dades de contacte i horari d’atenció)

*La documentació necessària per l’inscripció la podeu trobar a “Documents i enllaços”