Fes-t'en soci!

Nomès treballant junts podem fomentar la convivència de tota la comunitat educativa!

Sent Soci podràs votar en les assemblees, formar part de les nostres comissions, ajudar a autofinançar-nos per disposar dels millors serveis de Bon Dia!, Menjador, Permanència, Extraescolars, Casal d’Estiu … per els nostres petits.

Encara queda molta feina per fer i  molts projectes que continuar desenvolupant.

Per continuar endavant es indispensable la teva col·laboració! Ens escoltem i t’escoltem!

Totes les famílies sòcies de l’AFa gaudiran d’un descompte de com a mínim un 20% en activitats extraescolars, roba esportiva i d’un descompte per determinar en casals d’ estiu.

Quota anual

Quota si nomès tens un fill a l'escola
30
Quota total si tens mès de un fill a l'escola
40

Per fer-vos socis de l’AFA pel curs 2023-2024, és necessari que ompliu el formulari de socis amb les vostres dades que ens permetrà la comunicació directa amb vosaltres.

Aquest formulari s’ha d’omplir tant si ja éreu socis de l’AFA, en curs passats com si voleu ser nous socis.

Recordeu que el pagament de la quota de soci es farà mitjançant domiciliació bancària amb les dades que ens faciliteu al formulari de socis.

IMPORTANT: heu de lliurar per correu afaescolagarigot@gmail.comabans del 30 de setembre, el formulari SEPA i el formulari de Dret de Imatges que trobareu al final del formulari de socis (si no ho heu fet el curs passat).

Els rebuts de la quota socis es passaran al SETEMBRE