COMISsIÓ DE PATI

Mare de 1er i 3er

Projectes

PROJECTE PATI PRIMÀRIA 2024

Redacció i disseny de projecte integral per al pati de Primària, en col·laboració estreta amb el claustre de l´escola.

Projecte iniciat

Cerca de proveïdors
Redacció projecte pedagògic
Aprovació Ajuntament

Projecte pintura pati infantil 2024

Projecte per a pintar jocs tradicionals al terra de ciment de pati d’infantil.

Projecte en estudi

Planificació

Creació de racons per al Pati Infantil amb elements no permanents 2021

Cerca d’idees per crear espais de calma, de lectura i de joc en els patis d’infantil i primària.

Pintura murs Garigot 2021

Proposta per pintar els murs de l´entrada, murs baixos i parets del pati d´Infantil mitjançant grafits i amb participació de famílies.

Implatanció

ombra mitjançant arbres a infantil 2021

Projecte per plantar 4 moreres sense fruit de fulla caduca a les cantonades de l’sorral de pati d’Infantil, per donar ombra a aquesta zona durant els mesos de calor.

Projecte apadrina una jardinera 2020

Projecte conjunt entre Cicle Infantil i famílies de l’escola per instal·lar jardineres amb plantes al pati dels petits.

Rocòdrom 2019

Elaborat en una comissió mixta escola-famílies, es van plantejar millores per als dos patis amb aportació tant de l’escola com de l’Ampa. Una d’aquestes millores va ser el rocòdrom en la paret exterior del menjador

Pintura de jocs tradicionals al terra de l'pati de Primària 2018

Elaborat en una comissió mixta escola-famílies, es van triar diversos jocs per a pintar en el sòl del pati de primària.

Pissarra exterior al pati de primària 2018

Elaborat en una comissió mixta escola-famílies, es va crear una pissarra en la paret exterior de la biblioteca que dóna al pati de primària.

Pati Lliure

Sorral del pati de Primària 2018

Elaborat en una comissió mixta escola-famílies, es va construir un sorral al pati dels grans.

¿Vols participar?

Escriu-nos un email a pati.ampa.garigot@gmail.com explicant-nos la teva idea, consulta o comentari. Sempre serà més fàcil si ens pots facilitar informació detallada sobre:

Descripció de el projecte, idea, iniciativa

Persona o grup de contacte

referències conegudes

Si té cost associat, una estimació aproximada