Servei d'Extraescolars

Fes clic sobre la imatge per a ampliar
Equip 22-23

El nostre equip de monitors/es

Descripció Servei Extraescolars

Les extraescolars son un servei que oferim desde l’AFA per donar suport a la conciliació familiar (l’atenció i protecció als infants en l’horari no lectiu mentre les famílies no se’n pugui fer càrrec), proporcionant als infants unes oportunitats educatives diferents i complementàries a les que ofereix l’educació formal.

Les activitats extraescolars començaran el dia 3 d’octubre, i l’horari serà de 16.30h a 17.45h.

Horaris de sortida:

Cicle Mitjà i Cicle Superior: 17:40h

Cicle Infantil i Cicle Inicial: 17:45h

Aquestes activitats es fan a diferents espais de l’escola (aules, gimnàs, pati,…)

L’inscripció de les Extraescolars es farà a través d’ un Formulari d’inscripció que s’enviarà quan s’obri el periode d’inscripció del Trimestre per e-mail (el mes abans de començar el trimestre).

INSCRIPCIONS OBERTES PEL 2N TRIMESTRE:

Durant el periode d’incripció podreu accedir al formulari a “Documents i enllaços”. Fora del periode, el formulari romandrà tancat

El pagament de les extraescolars es fa Trimestral, i, encara per casos especials, els  infants no podran canviar d’activitat durant el trimestre

• Trimestre 1 – Octubre, Novembre i Desembre
  • Trimestre 2 – Gener, Febrer i Març
  • Trimestre 3 – Abril, Maig i Juny

El servei està coordinat per la Ruth (Veure “Atenció a les famílies” per les seves dades de contacte i horari d’atenció).

*La documentació necessària per l’inscripció la podeu trobar a “Documents i enllaç

Pots consultar-les en el següent document: Extraescolars 2022/23

Les activitat lúdiques compten amb una subvenció del Pla Educatiu d’Entorn i l’Ajuntament de Castelldefels.

Les activitats esportives compten amb la subvenció del Pla Català de l’Esport i del Patronat Municipal d’Esports.

L’activitat de Let’s Make compta amb un projecte TAC on el material el subvenciona l’Ajuntament de Castelldefels.

Descripció Servei Ludoteca

El Servei de Ludoteca es el servei que oferim desde l’AFA per donar suport a la conciliació familiar (l’atenció i protecció als infants en l’horari no lectiu mentre les famílies no se’n pugui fer càrrec), fent activitats i tallers durant el periode de jornada intensiva de l’Escola al Juny

De 15.30h a 17.45h

Aquesta Ludoteca es realitza a la aula de P3 i al pati Infantil