Documents y Enllaços

Aquí pots trobar els circulars, documents i formularis enviats via email relacionats amb:

SOCIS AMPA

20200923_222224

Formulari - Fes-t'en Soci!

Document - SEPA per AMPA Si ets soci, i el compte de pagament de la quota es el mateix per les extraescolars, no fa falta signar dos cops.

Document - Drets d'Imatge i Protecció de Dades per AMPA i Extraescolars - Si ets soci, no fa falta que ho signis també per les Extraescolars. - Si no ets soci, i vols fer us del servei d'Extraescolars, si ho necessitem!

ESPAI BON DIA MENJADOR i PERMANENCIA

Link - Web: El Menu del Petit Els serveis de Acollida matinal / Espai Bon dia, Menjador i Permanència es gestiona via WEB: www.elmenudelpetit.es

Informació - Funcionament i Preus de l'Espai Bon Dia, Menjador i Permanència - COVID

Document - SEPA per Menjador. Ho has d'enviar a menjadorgarigot@elmenudelpetit.es

Autorització - Recollir nens a Permanència

CASAL D'ESTIU

Informació Casal

Dades Mèdiques

Drets d'imatge

Autorització recollir nens del Casal

Autorització marxar sol del Casal

EXTRAESCOLARS

Document - Objectius Extraescolars Escola Garigot

Document - Normativa Extraescolars

Document - Pla d'actuació Extraescolars COVID

Document - Dades Sanitàries per Extraescolars

Autorització - Recollir Nens a Extraescolars

Autorització - Marxar sol extraescolars

Document - SEPA per AMPA. Si ets soci, i el compte de pagament de la quota es el mateix per les extraescolars, no fa falta signar dos cops

Document - Drets d'Imatge i Protecció de Dades per AMPA i Extraescolars. Si ets soci, no fa falta que ho signis també per les Extraescolars. Si no ets soci, i vols fer us del servei d'Extraescolars, si ho necessitem!

Document - Baixa Extraescolars

LUDOTECA