1a Xerrada del Curs 22/23, estrenant nou Espaci Presencial a la Biblioteca!

El pasat Dijous 3 de Novembre es va celebrar la Xarrada ” Entendre el Bullying per poder frenar-ho” a càrrec de la psicòloga  Carolina Mai Nyugen, mare de la escola. I va haver brenar!!

Gràcies a Carolina per la seva excel·lent exposició i a totos els assistents per la seva atenció i col·laboració!

La Xerrada es realitza en el marc de la iniciativa del AFA “Aprenent Junts” que vol promou-re un espai de Xerrada, debat,intercanvi… entre les families de la escola per aprendre junts a tractar els diferents reptes que ens surgeixen en les diferents etapes de la educació.

El material utilitzat durant la sessió es pot trobar a la nostra pàgina WEB https://afaescolagarigot.com/bibliobatega

Si voleu exposar algún tema d’interés per la comunitat educativa, portar a terme un taller, … en el marc de aquesta iniciativa, escriu a comunicacions.ampa.garigot@gmail.com!

Xerrada Bullying – Gràcies a Carolina i a tots els assistents!