Gràcies a la col·laboració de les famílies hem pintat l'entrada de l'escola i embellit diverses de les zones externes

El passat diumenge 16 d’octubre, 16 famílies convocades per l’AFA Garigot es van calçar els millors pantalons de pintors, es van arremangar i es van posar mans a l’obra!

Gràcies a ells i materials donats per famílies i adquirit per l’Escola Garigot i per l’AFA Garigot, en poques hores es va canviar totalment l’aspecte de l’entrada principal de l’escola. Per a proves, una foto de l’abans i el després del mur que confronta amb el British school.

A més de pintar el mur que confronta amb els nostres veïns, es van envernissar totes les jardineres del pati d’infantil, es van netejar parets tant de l’entrada com del passadís que dóna a la (nova!) biblioteca i al pati de Primària.

Volem agrair a totes les famílies voluntàries i animar totes les famílies Garigot a participar de jornades com aquesta, on no només podem col·laborar per embellir i millorar l’escola dels nostres fills i filles sinó que a més, podem ensenyar-los el valor de treballar en comunitat. Gràcies a totes les famílies que hi han participat!

Vols assabentar-te de tots els projectes en què pots col·laborar? Suma’t al nostre grup de Telegram Voluntaris AFA Garigot on regularment anirem demanant voluntaris per a activitats que organitza l’AFA o l’escola.

Si no saps com sumar-te al grup de Telegram, pregunta a la portaveu de la teva classe.

Junts hem posat més color a la nostra escola!