Què és l´AMPA?

Som voluntaris que contribuïm al fet que el Garigot sigui una millor escola per als nostres fills, aportant idees, materials, mà d’obra … el que faci falta! Coordinem serveis que ajuden a conciliar millor treball i família. Col·laborem amb el col·legi en estreta relació per donar continuïtat al projecte educatiu en les activitats del menjador, extraescolars i casal. I fomentem una comunicació oberta entre famílies, col·legi i institucions per a atendre les necessitats de la nostra comunitat.

Què hem aconseguit en l'últim curs? (2020-2021)

– Mantenir les activitats extraescolars en grups bombolla tot l’any

– Organitzar un casal propi, malgrat les restriccions ocasionades per la situació sanitària

– Crear el canal de “Portavoces” en Whatsapp, a través del qual ens comuniquem escola i famílies d´una manera molt més fluida

– Donar 27 Chromebooks i un carro de càrrega per a l’escola primària

– Fer una aportació al projecte “Jardineras”, mitjançant el qual es van comprar 20 jardineres i plantes per al pati d’infantil

– Comprar materials per al projecte “Racons” d’infantil, creant espais específics perquè els nens i nenes juguin i aprenguin al pati

– Aconseguir que l’Ajuntament de Castelldefels posés ombra en zonas del pati d’infantil on abans no hi havia

– Crear l’espai “Aprenent Junts”, un cicle de xerrades professionals especialitzades, per a aportar recursos i coneixements a les famílies sobre diferents qüestions en matèria de criança i educació

– Crear el grup de Telegram “Al Garigot Reciclem”, on les famílies poden vendre o donar objectes que ja no necessiten, fomentant així l’economia circular en la nostra comunitat

– Obtenir més voluntaris que mai, donant així la possibilitat de crear noves comissions i involucrar a noves families en l’AMPA

Com pots ajudar?

Fent-te soci. Amb només 20 € a l ‘any ens ajudes i molt. Mira tot el que hem aconseguit l’any passat!

Fent difusió. Si ja has llegit fins aquí, hauràs pogut veure que en el Garigot tenim una AMPA molt involucrada i activa. Ens agradaria que totes les famílies ho sabéssiu i si podeu, ens doneu el vostre suport. De la manera que pugueu.

Participant en les assemblees. Són poques a l’any i són el millor lloc per fer arribar suggeriments, inquietuds, queixes, informació que potser no coneixem, etc.

Participant en alguna de les comissions. Ja tenim diverses i totes tenen projectes en curs on es pot donar una mà.

– Si ets manetes i vols fabricar alguna cosa per a l’escola, tenim moltes idees. Si tens algun moble o material que pugui servir per a l’escola i vols donar-ho, també serà benvingut.

Com apuntar-te a l'AMPA

El preu és 20€/any si tens un fill/a i 30€/any si tens més d´un/a. Tant si vols apuntar a la teva família, com si vols animar a altres famílies a fer-ho, pots accedir al formulari punxant aquí. Moltes gràcies i benvingut/a!