Els Socis del AMPA donen 27 Dispositius Chromebooks i 1 Carret de Carga per l'apropament de tots l'alumnat a les noves tecnologies!

En l’Assemblea del passat Novembre 2020, una de les iniciatives més votades pels socis, va ser la adquisició i donació a l’escola Garigot de dispositius Chromebooks (ordinadors portàtils) amb un carret per poder desplaçar-los entre classes i carregar-los.

Gràcies al treball de algunes famílies , l’aportació econòmica de les famílies sòcies, i la col·laboració entre l’equip directiu de l’escola, la Junta de l’AMPA  i la comissió de Comunicacions, s’han adquirit:

– 27 ordinadors : ACER CHROMEBOOK C733 N4020/4GB/32GB/11.6HD/Chrome

– 1 carret de càrrega: ARMARIO CARGADOR 30PC HORIZONTAL. TRAULAPM-H30ECO

Tots el nens de primària tindràn ara mès oportunitats de utilitzar els ordinadors a classe, sent aquest un bon complement als 30 dispositius del que ja disponia l’escola, augmentant la periodicitat.

Gràcies a tots el socis per fer possible aquests projectes!!!

L’AMPA dona 27 portàtils (Chromebooks) i un carret de Càrrega!