Apreciades famílies,
Com sabreu, degut a la situació d’emergència sanitària s’han pres noves mesures per evitar l’expansió de la pandèmia. Una d’aquestes mesures afecta directament a les activitats extraescolars i ens obliga a mantenir el contacte únicament entre els grups bombolla classe.
Des de l’AMPA, conjuntament amb la direcció de l’escola, la coordinadora d’extraescolars i els monitors i monitores, hem estat valorant de quina manera podríem seguir fent les activitats. Hem estat estudiant totes les possibilitats i la millor opció trobada és la de mantenir les activitats pels grups classe més nombrosos amb les actuals inscripcions. S’ha mirat quins grups tenen més nens/es de cada classe i aquests són els que es podrà quedar a les activitats. Els que es quedin fora, podeu buscar la classe del vostre fill/lla a la graella que hi mes a baix i inscriure’l en altre activitat. Obrirem inscripcions de nou per a que les famílies que vulguin inscriure’s ho puguin fer, sempre respectant els grups bombolla classe.
Els que malauradament no podeu fer extraescolars per no tenir grup, us serà regularitzat l’import abonat al proper trimestre.
De totes maneres, si algun grup classe bombolla vol proposar alguna activitat amb un mínim de 10 nens/es, mirarem de tirar-la endavant.
Aquest nou calendari d’activitats estarà vigent fins que des de la Generalitat ens autoritzi pogué tornar al anterior.

Els nens i nenes que tenen grup assignat per fer les activitats faran el mateix horari que tenen establert. Els que no tenen grup assignat, podeu triar entre aquestes dues opcions:
• Fer qualsevol altre activitat del grup classe
• Fer acollida d’extraescolars els mateixos dies que fèiem les activitats, sense cap cost.
Qualsevol de aquestes opcions, si us plau comuniqueu-li a l’Ani (coordinadora d’extraescolars), per tel. 649 986 165 a partir de les 15h, per whatssapp al mateix numero o per-mail:
ampagarigotextraescolars@gmail.com
Si us plau, si algú te dubtes, que es posi en contacte amb nosaltres.
Moltes gràcies.

Comunicat extraescolars 4 novembre 2020