Desde l’AMPA, amb l’objectiu de donar support a les famílies en la conciliació amb l’horari de la feina, es coordina el servei en les franges horàries no lectives:

La acollida del matí o Espai  Bon dia es el servei  per donar suport a la conciliació familiar(l’atenció i protecció als infants en l’horari no lectiu mentre les famílies no se’n pugui fer càrrec), donant un espai de acollida als nens i un bon somriure de Bon Dia! en l’horari de 7.45h a 9h.

Aquesta acollida es realitza al Menjador de l’escola i està coordinada per la Sandra.

Es un espai segur i s’ofereixen jocs de taula, puzzles, pintures i altres adaptats a totes les edats i ajudar als nens a la feinada de despertar-se.

La Permanència es el servei que oferim desde l’AMPA per donar suport a la conciliació familiar (l’atenció i protecció als infants en l’horari no lectiu mentre les famílies no se’n pugui fer càrrec), donant un espai de esbarjo als nens en l’horari de 16.30h a 17.45h.

Aquesta permanència es realitza a la aula de P3A i al pati Infantil;  i està coordinada per la Sandra.

El Servei de Menjador està subcontractat a l’empresa “El Menu del Petit”, en l’horari de 12.30h a 15.00h.

A mès d’un menú saludable i els millors habits a l’hora d’estar a taula, en l’horari de Menjador s’ofereixen racons i tallers on els nens poden participar lliurement, segons el seu interès, als balls, pintures, manualitats, …i molt mes!

Els nens de P4 a 6è menjan al Menjador de l’escola

Els nens de P3 menjan a la seva classe i dormen a la sala de psicomotricitat

El servei està coordinat per la Sandra.

Les extraescolars son un servei que oferim desde l’AMPA per donar suport a la conciliació familiar (l’atenció i protecció als infants en l’horari no lectiu mentre les famílies no se’n pugui fer càrrec), proporcionant als infants unes oportunitats educatives diferents i complementàries a les que ofereix l’educació formal, en l’horari de 16.30h a 17.45h.

Aquestes activitats es fan a diferents espais de l’escola (aules, gimnàs, pati,…) i està coordinat per l’Ani

(Veure “Atenció a les famílies” per les seves dades de contacte i horari d’atenció)