Aquest passat dissabte, vam celebrar al pati gran de l’escola la Festa de Cloenda de les Activitats Extraescolars d’aquest curs.

Des d’abans de la pandèmia, no havíem tornat a celebrar cap festa de cloenda, i des d’Extraescolars, estem molt contents de tornar-la a celebrar amb vosaltres!

Va ser un matí ple d’activitats:

– es va ballar el ball de dansa moderna i es van fer jocs musicals;

– es van fer múltiples activitats esportives, des de una exhibició dels infants de patinatge, fins a un partit de futbol on fins i tot algun pare es va engrescar a participar;

– Va haver-hi el Racó de Minifulness, on es podien fer diferents activitats de l’extraescolar en un ambient molt relaxat;

– va haver-hi un racó dedicat a Dibuix Manga, on podies dibuixar i veure la Galeria d’Art que van fer els infants que hi participen en aquesta extraescolar;

– va haver-hi una petita exposició dedicada a Petits Artistes i a Petits Exploradors, amb fotos i cosetes que els infants havien preparat;

– es va presentar l’extraescolar de Graffiti, amb un taller per a poder participar i pintar amb esprais;

– també es va presentar l’extraescolar de MasterCheff, amb un taller on els infants podien preparar-se un batut d’Oreo.

Va ser un matí molt divertit, on infants, famílies i monitors/es van poder gaudir d’un petit tast d’activitats que s’ofereixen a extraescolars, i que esperem poder tornar a repetir l’any vinent!

Moltes gràcies a tothom que ha participat i que ha fet que aquesta festa pugui retornar aquest curs!

Festa de Cloenda de les Activitats Extraescolars 2021/22