Menú Mensual

Fes clic sobre la imatge per a ampliar

Menú

Consulta el menú de cada dia, els ingredients de les salses i sofregits, els nous plats que es van introduint i els aliments que s'utilitzaran quan hi hagi al·lèrgies.

Activitats programades

Descobreix les activitats, tallers i jocs preparats per a cada dia segons el curs dels nens. Quin és el tema d'aquest mes?

Descripció Serveis

• L’Espai de bon dia  és el servei  per donar suport a la conciliació familiar (l’atenció i protecció als infants en l’horari no lectiu mentre les famílies no se’n puguin fer càrrec), donant un espai d’acollida als nens i un bon somriure de Bon Dia! al matí.
  • A més d’un menú saludable i els millors hàbits a l’hora d’estar a taula, en l’horari de Menjador s’ofereixen racons i tallers on els nens poden participar lliurement, segons el seu interès, als balls, pintures, manualitats,…i molt més!
  • El menú Pícnic consisteix en dos entrepans, una ampolla d’aigua i una fruita.
  • La permanència és el servei per donar suport a la conciliació familiar (l’atenció i protecció als infants en l’horari no lectiu mentre les famílies no se’n puguin fer càrrec), donant un espai d’esbarjo als nens a la tarda.
 Tant el Servei de Menjador, com l’espai Bon Dia, com la Permanència està subcontractat a l’empresa “El menú del petit

L’espai Bon Dia és en l’horari de 7.45h a 9h (Amb dues franges pel pagament: De 7.45 a 9h ó de 8.15h a 9h).

Els nens i nenes entraran per la porta del pàrking acompanyats fins a l’entrada del menjador en horari de 7:45 fins a les 8:45h.

El Servei de Menjador és en l’horari de 12.30h a 15.00h.

En el període de jornada intensiva de l’escola, al juny, l’horari serà de 13,00h a 15,30h

La permanència és de 16.30h a 17.45h

L’acollida es realitza al Menjador de l’escola.

En el cas del dinar, els nens d? EI5 a 6è dinen al Menjador de l’escola en dos torns.

Els nens d’EI3 i EI4 dinen a la seva classe i el d’EI3 fan la migdiada a la sala de psicomotricitat.

La permanència es realitza al aula polivalent i al pati Infantil.

Per fer ús del menjador i/o acollida matinal i/o permanència de la tarda durant el curs, haureu de fer una inscripció o renovar la vostra inscripció del curs passat a la web www.elmenudelpetit.es

El servei està coordinat per la Sandra (Veure “Atenció a les famílies” per les seves dades de contacte i horari d’atenció).

*La documentació necessària per la inscripció la podeu trobar a Documents i enllaços

ESPAI BON DIA:

Socis/es AFA de 7.45 a 9h: 45€/mes.

Socis/es AFA de 8.15 a 9h: 30€/mes.

No socis/es AFA de 7.45 a 9h: 54€/mes.

No socis/es AFA de 8.15 a 9h: 36€/mes.

Esporàdic: 3.50€/dia a la monitora.

Les faltes d’assistència no seran descomptades de la quota mensual.

ESPAI PERMANÈNCIA

Socis/es AFA de 16.30 a 17.15h: 30€/mes.

Socis/es AFA de 16.30 a 17.45h: 45€/mes.

No socis/es AFA de 16.30 a 17.15h: 36€/mes.

No socis/es AFA de 16.30 a 17.45h: 54€/mes.

Esporàdic: 3.50€/dia a la monitora.

Les faltes d’assistència no seran descomptades de la quota mensual.

ESPAI MIGDIA

Fixes (3, 4 o 5 dies): 6.89€

Esporàdics (tiquets): 7.60€.

En el cas d’avisos de no asssistència abans de les 10 hores del dia corresponent a la Sandra (coordinadora de menjador), no es cobrarà res.  Si no s’avisa abans d’aquesta hora, es farà el cobrament íntegre del servei.