Apreciades famílies,

Degut a la situació de pandèmia provocada per la COVID19, s’ha decidit prendre mesures excepcionals que afecten a les activitats extraescolars. La principal d’aquestes mesures és la de mantenir el contacte únicament entre els grups bombolla classe. D’aquesta manera les activitats són més segures ja que garanteixen un contacte mínim entre grups diferents.

Així doncs de cara al segon trimestre s’obren de nou les inscripcions a les activitats que ja s’estan realitzant des de fa uns mesos i a més, s’ofereixen de noves. Tant les noves activitats com les ja iniciades al primer trimestre, segueixen la norma dels grups bombolla classe.

A continuació trobareu les activitats disponibles per a cada curs.

A més, si algun grup classe bombolla vol proposar alguna activitat amb un mínim de 8 nens/es, s’estudiarà la possibilitat de realitzar-la sempre que es disposi del lloc adient.

El períodes de baixes, modificacions i inscripcions és de l’1 al 6 de desembre:

Per a baixes i modificacions:
Enviar mail a ampagarigotextraescolars@gmail.com indicant nom, cognoms i activitat que desitja donar-se de baixa.

Per a noves inscripcions, emplenar el següent formulari:

Si teniu cap dubte podeu contactar amb:

ampagarigotextraescolars@gmail.com – Tel. 649 986 165 – Horari de 15h a 18h (Ani)

Moltes gràcies per la vostra col·laboració,

AMPA ESCOLA GARIGOT

Comunicat d’extraescolars de el 30 de novembre de 2020