COMISsIÓ D'extraescolars

Vacant
Vocal d'Extraescolars

Projectes

Des d’aquesta comissió es vol donar suport en la franja horària de 16:30h a 17:45h per oferir activitats als nostres nens/es, que donin  continuïtat al project pedagògic del centre a les àrees d’interès tals com l’esport, l’art, les lletres i les ciències.

L’oferta d’aquestes activitats sempre es valora en termes d’economia familiar, qualitat de l’activitat i viabilitat d’execució en termes de monitors/professors i instal·lacions/espais disponibles.

Entre d’altres projectes, actualmente tenim en curs els següents:

MANTENIMENT D'EXTRAESCOLARS EN CURS

Coordinació  i gestió de les inscripcions, horaris, monitors i seguiment de continguts i  del grau de satisfacció de les activitats.

IDENTIFICACIÓ DE NOVES EXTRAESCOLARS

Recepció i estudi de viabilitat de noves popostes.

MUR DE MONITORS/es

Donar a conèixer als monitors/es de les activitatas extraescolars a les famílies via WEB.

Extraescolars 23/24

Extraescolars actualment en curs:

Extraescolar 23/24

Subvencions

• Les activitat lúdiques compten amb una subvenció del Pla Educatiu d’Entorn.
  • L’activitat de Multiesport gaudeix de la subvenció del Patronat Municipal d’Esports.
  • La resta d’activitats esportives compten amb la subvenció del Pla Català de l’Esport

VOLUNTARI@S AFA Garigot!

Uneix-te al nostre Telegram!

Vols participar?

Escriu-nos un email a extraescolars.afa.garigot@gmail.com explicant-nos la teva idea, consulta o comentari. Sempre serà més fàcil si ens pots facilitar informació detallada sobre:

Descripció del projecte, idea, iniciativa

Persona o grup de contacte

Referències conegudes

Si té cost associat necessitaríem una estimació aproximada