Organigrama AFA

Captura de pantalla 2019-03-17 a las 16.14.29

La Junta coordina el funcionament del AFA i les diferents commissions i grups de treball que formen les families de l’escola.

La junta convoca les Assemblees per exposar als Socis de l’AFA els projectes del AFA en curs, els pressupostos, les iniciatives,.. també per recollir idees, inquietuts i necessitats.

És tambè a les Assemblees on es conforma la Junta quan es necessari.

Mínim hi haurà una assamblea al l’any. Trebellem per fer entre 2 i 3 durant el curs escolar.

Però la Junta també es reuneix periòdicament per tractar les iniciatives en curs i pot convocar reunions extraordinàries segons les necessitats.

A les Assemblees, reunions internes de Junta i reunions extraordinàries sempre s’aixeca un ACTA.

PRESIDENTA

Representa l'organisme “Junta” i es reuneix periòdicament amb la direcció de l'escola
Silvana
Mare de 3er

SECRETÀRIA

Recava l'informació i dona d'alta les actes de les assemblees i reunions

TRESORERA

Gestiona els pressupostos de l'AMPA
Silvina
Mare de EI5 i 2n

Les comissions són equips de treball integrats per membres de l’AFA i de l’equip pedagògic, cada un dels quals s’ocupa d’un àmbit d’actuació, tenen caràcter estable, amb una previsió d’objectius pactada entre les famílies i els mestres que en formen part. Són la forma d’organització més característica de l’AFA i cada comissió té un vocal que actua com a coordinador de la comissió i com a representant d’aquesta a la junta de l’AFA.

Les comissions, com equip de treball, es reuneix periòdicament i pot convocar grups de treball o voluntaris per tasques puntuals

Els grups de treball es creen per complir un objectiu concret, ja sigui de manera intermitent actuant només quan calgui o de manera continua. Tot i que inicialment es plantegen per accions puntuals, el grup de treball també pot ser permanent fent una tasca concreta que no cal replantejar constantment.

Els grups de treball no tenen vocal a la junta.

EXTRAESCOLARS I CASAL D'ESTIU

Ruth