Us comuniquem que des d’aquest Dilluns, 7 de febrer, i duent a terme el resultat de la votació de les famílies assistents de l’AMPA en Assemblea del dia 21-11-2019 (linck Acta) en el menjador es va passar de servir aigua embotellada ➡️ a aigua de l’aixeta.
Fins al moment aquesta decisió no s’havia pogut dur a terme a causa de la irrupció de la pandèmia COVID19 i les mesures de prevenció establertes. No obstant això, donada la situació de desescalada es podrà anar implantant de manera progressiva, fins a l’ús del 100% de l’aigua de l’aixeta seguint la mateixa línia que el col·legi, unint esforços per ser una escola més sostenible i evitar el desaprofitament de plàstic.

Us deixem uns punts molt importants a tenir en compte amb aquesta mesura que comporta molt més del que pensem:

📍el 99% de l’aigua de proveïment a Espanya és potable i passa periòdicament controls sanitaris.
📍som el quart país de la UE que més ampolles produeix i consumeix, segons dades de l’Associació d’Aigües Minerals d’Espanya (ANEABE).

📍Cada any arriben a la mar 12 milions de tones de plàstics i en aquest país només es recicla el 30% dels envasos que utilitzem.

📍puc beure aigua de l’aixeta a Barcelona?
Segons els reguladors de l’aigua i el consens general de la comunitat científica, definitivament sí.

Per a acabar, us convidem a participar en les Assemblees on l’AMPA convoca a les famílies sòcies perquè tod@s puguem participar i opinar de canvis com aquest, s’escolti el vostre punt de vista i votar aquestes decisions. Les que ens portaran a fer cada dia un Escola Més Forta, Unida i Gran! Fem Garigot!

Canvis en el Menjador